لپ تاپ استوک HP EliteBook 8760W-Q3000

HP EliteBook 8760W

ویژگی های کلیدی

پردازنده مرکزیIntel 2720QM 2.3 - 3.3 گیگاهرتز
حافظه کش8MB
حافظه RAM8GB
حافظه داخلی (ظرفیت)500GB HDD
پردازنده گرافیکیNvidia Quadro 3000M 2GB DDR5 256BIT
صفحه نمایشاینچ 17.3 1080*1920 Full HD
ابعاد43 * 271 * 416 میلیمتر
وزن3.5 کیلوگرم

قیمت برای شما:

5,500,000 تومان
به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. 044-46269503 09183202733 09143816900

موجودی در انبار: ناموجود

کانفیگ سفارشی مشتری

  • ضمانت اصل بودن کالا
  • بهترین قیمت روزانه بازار
  • 7 روز ضمانت تعویض کالای معیوب
  • ارسال سریع به سراسر کشور با روش دلخواه شما

معرفی اجمالی محصول

معرفی اجمالی محصول: کمپانی HP با معرفی HP Elitebook 8760w این بار از یک سیستم با بدنه ای با پایداری و مقاومت بالاتر نسبت به مدلهای قبلی پرده برداری کرد. بدنه، فریم صفحه نمایش و لولاهای این سیستم کاملا شبیه به ابر لپ تاپ مشهور این کمپانی یعنی HP EliteBook 8770w می باشد که توانست بسیاری از گواهینامه های نظامی و صنعتی معتبر آمریکا را دریافت کند. HP برای این سیستم از 3 پردازنده بسیار قدرتمند نسل دومی Sandy Bridge یعنی Intel Core i7-2820QM ،Intel Core i7-2720QM و Intel Core i7-2860QM استفاده می کند که هر کدام دارای 8Mg حافظه ی کش می باشند. این پردازنده ها دارای سرعت پایه 2.3GHz میباشند که با فناوری توربو بوست می تواند تا 3.3GHz نیز خود را ارتقا دهد. همچنین HP برای این سیستم از دو کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA Quadro K3000M و یا NVIDIA Quadro K4000M بهره می گیرد که از آخرین مدل کارتهای گرافیکی سری K کوادرو میباشند و توان بسیار بالایی در رندرینگ های طولانی دارند که معمولا در سیستم های workstaion بسیار گران قیمت استفاده می شوند و دارای 2GB حافظه اختصاصی می باشند. HP در کانفیگ های مختلف این سیستم برای حافظه داخلی از SSD های 256 گیگاباتی یا هارد دیسک یک ترابایتی استفاده می کند و همچین دارای 8 گیگابایت حافظه RAM می باشد که می تواند جوابگوی تمامی نیازهای یک سیستم workstation باشد.با توجه به اینکه ابر لپ تاپ های 8760W به خاطر قدرت و کیفیت فوق‌العاده بالا و استثنائی خود خواهان بسیاری در دنیا دارند و تهیه آن با قویترین کانفیگ حتی آن سوی مرزها هم بسیار دشوار می باشد، موجود بودن آن در فروشگاه استوک سرا و ارائه آن به همراهان عزیز افتخاری بزرگ برای ما می باشد.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 8760W

بدنه :

بدنه تمام فلزی تیتانیومی باعث جذابیت و مستحکم شدن این مدل شده و برس خوردگی فلز روی دستگاه به زیباتر شدن هر چه بیشتر آن افزوده است. شاسی نقره ای رنگ که کلمه Workstation به رنگ قرمز روی آن حک شده در کنار روشن شدن لوگوی HP هنگام روشن بودن دستگاه باعث شده تا بر خلاف اکثر لپ تاپ های ایستگاه کار این مدل را جزو لپ تاپ های خوش ساخت و شکیل دسته بندی کنیم. دستگاه موجود در دست ما برای تست که مجهز به حافظه SSD هستند در حدود 3.5 کیلوگرم وزن دارد.     وزن بیشتر به معنای پایداری بیشتر نیز هست و باعث شده تا این دستگاه به خاطر کیفیت بسیار بالای ساخت خود موفق به دریافت استاندارد نظامی ارتش آمریکا MIL-STD810G شود که برای دریافت آن باید تست های متنوع بسیاری را طی کند. کل سطح مورد استفاده شامل محل قرار گرفتن دست ها و صفحه کلید کاملا محکم بوده و موقع استفاده حس بسیار خوبی به کاربر می دهد. لولا ها بسیار عالی عمل کرده و صفحه نمایش را بسیار کیپ نگه می دارند و با استفاده طولانی مدت نیز کیفیت اولیه خود را کاملا حفظ می کنند . زیر دستگاه نیز از ترکیب فلز و مواد ترکیبی فوق العاده با کیفیت ساخته شده است. باتری آن نیز در عقب قرار گرفته و توسط یک ضامن براحتی از دستگاه جدا می شود  

پورت ها و اتصالات:

تنوع پورت ها به معنای واقعی در حد استاندارد "ایستگاه کاری" می باشد بطوریکه به تمام نیازهای یک کاربر حرفه‌ای به خوبی پاسخ خواهد داد. همچنین فایروایر 6 پین را می توان از طریق شکاف ExpressCard اضافه نمود. مانیتورهای ثانویه از طریق پورت های DisplayPort یا VGA آنالوگ براحتی قابل اتصال می باشند. پورت های کاربردی تر، بیشتر در لبه سمت چپ و چسبیده به هم قرار گرفته اند مانند پورت شبکه، پورت eSATA/USB 2.0، پورت USB 3.0 و پورت FireWire. کاربرانی که نیاز به استفاده از دستگاه های جانبی خیلی زیاد و البته همزمان دارند بهتر است برای راحتی بیشتر به فکر خرید Dockstation هم باشند. تعداد و تنوع پورت ها بقدری زیاد است که در لپ تاپ HP Elitebook 8760w شما نباید نگران اتصالات باشید!      

ارتباطات:

8760W به Integrated Intel 82579LM Gigabit network connection و 56K V.92 modem مجهز می باشد. در تست های انجام شده برد وای فای این سیستم خوب ظاهر شد به طوری که در فاصله ده متری هم سرعت خوبی ارائه می دهد. همچنین 8760w به یک Bluetooth Specification v2.1 نیز مجهز شده است.      

امنیت:

HP از پکیج های گسترده ای برای محافظت از سری های EliteBook خود استفاده می کند. سنسور اثر انگشت، TPM 1.2، پسورد بایاس، تشخیص چهره، ضد دزد و کارت هوشمند از جمله آنهاست. همه این امکانات توسط برنامه HP's Security Manager ProtectTools کنترل می شوند.      

صفحه کلید:

کیبورد لپ‌تاپ از نوع جزیره‌ای است و کلیدهای آن فاصله‌ی خوبی از یکدیگر دارند که امکان فشردن اشتباه کلیدها را به حداقل می‌رساند. یک قسمت Numpad هم در سمت راست کیبورد در نظر گرفته شده تا آن را کامل کند. کلیدهای کیبورد دارای نور پس‌زمینه‌‌ هستند و سه سطح متفاوت از روشنایی برایشان در نظر گرفته شده ‌است. کلیدها بسیار با کیفیت بوده و با کمترین فشار عمل می کنند و استفاده از آن حس خوبی به کاربر القا می کند. فضای زیاد اطراف صفحه کلید نیز باعث شده تا جای کافی برای قرار گرفتن دست ها ایجاد شود و در کل یک فضای کاملا آرگونومیک داشته باشد.  

تاچ پد:

تاچ پد نیز به اندازه کافی بزرگ بوده و این اندازه مناسب، باعث شده تا دستورات چند لمسی براحتی قابل اجرا باشند. سطح آن بسیار روان بوده و در صورت عدم نیاز می توان آن را غیر فعال کرد تا تایپیست ها مشکل جابجا شدن فلش ماوس را در هنگام تایپ نداشته باشند. همچنین تاچ پد مجهز به سه کلید استاندارد نیز می باشد که کاملا در جای مناسب خود قرار گرفته و عملکرد بی نقصی دارند. یک Track point به رنگ نارنجی در وسط صفحه کلید قرار گرفته و تمام کار یک موس بجز کلیک را انجام می دهد که مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید می باشد و کاربر را تقریبا از ماوس بی نیاز می کند.  

صفحه نمایش:

HP EliteBook 8760w با 2 نمایشگر مات در دسترس است. صفحه نمایش " HD+ " دارای وضوح 900*1600 پیکسل (106 نقطه در اینچ) و زاویه دید گسترده صفحه نمایش Full HD دارای وضوح 1920*1080 پیکسل (127 نقطه در اینچ) و زاویه دید گسترده DisplayPort می تواند از مانیتور هایی با رزولوشن 1600 * 2560، عمق رنگ 30 بیتی در 60 هرتز و مانیتور Full HD با رزولوشن 1080 * 1920, عمق رنگ 24 بیتی در 120 هرتز پشتیبانی کند. همچنین پورت VGA از صفحه نمایش هایی با رزولوشن 1548 * 2048 در 75 هرتز و رزولوشن های پایین تر تا 100 هرتز را می تواند پشتیبانی کند. صفحه نمایش فول اچ دی این دستگاه رنگها را بسیار زنده نشان داده و کیفیتی خیره کننده دارد. در نگاه از زوایای مختلف هیچگونه افت کیفیتی را نشان نمی دهد. دید عالی در فضای باز و زیر نور مستقیم ، پانل مات با کنتراست بالا همچنین روشنایی بالا و زاویه دید عالی ، از قابلیت های فوق العاده این صفحه نمایش است . صفحه نمایش نمره خوبی در آزمون زاویه دید کسب می کند. این صفحه نمایش با زاویه دید بسیار پایدار پذیرفته شده است که تنها اجازه تغییر رنگ و روشنایی جزئی می دهد. HP به وعده خود عمل کرده و زاویه دید هم عمودی و هم افقی بالایی ایجاد کرده است .      

پردازنده:

  HP برای این سیستم از دو پردازنده قدرتمند نسل دوم استفاد کرده که در اینجا تنها به معرفی یکی از آنها می پردازیم. برای دیدن نقد و بررسی سایر پردازنده های این سیستم می توانید به قسمت مقالات سایت استوک سرا که تماما توسط متخصصین این سایت تهیه شده مراجعه فرمایید.پردازنده های نصب شده روی این سیستم عبارتند از: Intel Core i7-2860QM Intel Core i7-2820QM که در این قسمت به معرفی و تحلیل Intel Core i7-2820QM می پردازیم. Intel Core i7-2820QM یک پردازنده چهار هسته ای سریع و پیشرفته برای لپ تاپ ها است. که در ژانویه 2011 سریعترین پردازنده 45 واتی نام گرفت.       این پردازنده بر پایه معماری Sandy Bridge بوده و مجهز به فناوری Hyperthreading می باشد که در آن چهار هسته می تواند به طور موازی به هشت جریان تبدیل شده و در نتیجه منجر به استفاده بهینه از CPU شود. معماری Sandy Bridge مبتنی بر تکنولوژی پردازش 32 نانومتری است و در آن شاهد بهبود عملکرد پردازنده هستیم و همچنین کارت گرافیکی یکپارچه ای را به همراه توابع AES ارائه می دهد. این پردازنده دارای سرعت پایه 2.3 گیگاهرتز است که بوسیله فناوری Turbo Boost تا 3.3 گیگاهرتز قابل افزایش است. معماری Sandy Bridge جانشین تکاملی معماری Arrandale است. از پیشرفت های این معماری نسبت به معماری نسل قبل می توان به بهبود Turbo Boost و ادغام گرافیک به هسته پردازشگر اشاره کرد. علاوه بر این، کنترلر یکپارچه حافظه بهبود یافته است و همچنین قابلیت پشتیبانی از 8 گیگابایت حافظه DDR3-1333 را نیز دارد. I7-2820QM یک کارت گرافیک مجتمع (Intel HD Graphics 3000) را ارائه می دهد که به وضوح سریعتر از Intel HD Graphics قدیمی در پردازنده Arrandale می باشد و همسطح با کارت های گرافیکی اختصاصی مانند GeForce 310M است. همچنین 2820QM از Turbo Boost نیز پشتیبانی می کند.

کارت گرافیک:

  HP برای این سیستم از دو کارت گرافیک تقریبا همسان استفاد کرده که در اینجا تنها به معرفی یکی از آنها می پردازیم. برای دیدن نقد و بررسی سایر گرافیک های این سیستم می توانید به قسمت مقالات سایت استوک سرا ُّکه تماما توسط متخصصین این سایت تهیه شده مراجعه فرمایید. کارتهای گرافیکی نصب شده روی این سیستم عبارتند از: NVIDIA Quadro q3000M NVIDIA Quadro q4000M که در این قسمت به معرفی و تحلیل NVIDIA Quadro q3000M می پردازیم.       NVIDIA Quadro 3000M یک کارت گرافیک حرفه ای بر اساس معماری Fermi است. این کارت گرافیک در عملکرد مانندGeForce GTX 470 می باشد. در مقایسه باM5010، 3000M حافظه ECC و پردازش نقطه شناور DP را پشتیبانی نمی کند. کارت های گرافیک سری Quadro برای برنامه های حرفه ای مانند CAD و DCC بهینه سازی شده است. برای مثال کارت های گرافیک سری Quadro در اجرای OpenGL از کارت های گرافیک GeForce با مشخصات مشابه، عملکرد به وضوح بالاتری دارند. هسته های شیدر را می توان با استفاده از DirectX 11 یا OpenGL 4.1 برای رندر گرافیکی و DirectCompute، OpenCL، AX و CUDA برای محاسبات عمومی مورد استفاده قرار داد. با توجه به هسته جدید Fermi، 3000M باید عملکرد بالایی در محاسبات عمومی ارائه دهد. علاوه بر این،NVIDIA Quadro 3000M با NVIDIA 3D Vision Pro نیز سازگاری کامل دارد. این کارت گرافیک برای سوییچ های خودکار بین کارت گرافیک پردازنده و Quadro 3000M از Nvidia Optimus پشتیبانی می کند. پیاده سازی این تکنولوژی به مدل های خاص نوت بوک وابسته به فروشندگان لپ تاپ است. Quadro 3000M با معیار TDP برابر 75 وات مشخص می شود و از این رو برای لپ تاپ های 17اینچی مناسب است.  

درجه حرارت:

  HP دمای سطح لپ تاپ را در کنترل خود نگه می دارد حتی در بار کامل ، ما در زیر لپ تاپ کمتر از 40 درجه سانتیگراد را اندازه گرفتیم. سایر قسمت های لپتاپ در زیر 28 درجه سانتیگراد باقی می مانند و به راحتی خنک می شوند. هیچ یک از قسمت های دیگر لپ تاپ به درجه حرارت بالا نمی رسد. در بار کم، انتشار حرارت از 29 تا 33 درجه سانتیگراد است.

نظر نهایی:

تست های انجام شده توسط متخصصین ما روی مدلی که در دسترس ما بود نشان دهنده پایداری و توان بالای بدنه و لولاهای این سیستم در مقابل ضربات و فشار های بیش از حد معمول بود. بدنه تیتانیومی در مقابل فشار، به خوبی دوام می آورد و فریم صفحه نمایش هیچ گونه لقی از خود نشان نمی دهد. کیبورد این سیستم به لحاظ بزرگ بودن صفحه نمایش به بهترین شکل ممکن طراحی شده که احساس خوبی از تایپ کردن با این کیبورد خواهید داشت. این سیستم مخصوص کارهای گرافیکی سطح بالا و رندریگ های طولانی می باشد. در تست های گرافیکی این سیستم که با نرم افزارهای مهندسی CAD انجام شد، نتایج بسیار خوبی به دست آمد که می توانید آن ها را در نقد و بررسی گرافیک و پردازنده این سیستم مطالعه کنید. همچنین این سیستم حرارت داخلی را به خوبی انتقال می دهد و در بار کاری بالا نیز بیش از دمای 40 درجه را تجربه نمی کند. در کل می توان گفت این سیستم یکی از اقتصادی ترین پیشنهاد های سایت استوک سرا به طراحان و مهندسانی که به دنبال سیستمی با توان کاری بالا هستند می باشد.

7 پاسخ به “لپ تاپ استوک HP EliteBook 8760W-Q3000”

  1. ایسا گفت:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون
    میخواستم لینک دانلود درایور حسگر اثرانکشت و نیز نحوه فعالسازی ۸۷۶۰w core i5 را برام بزارید
    بازم ممنون

    • مدیر سایت گفت:

      درود بر شما
      بدلیل اینکه ما نمی‌توانیم لینک مستقیم درایور محصولات را درج نماییم چو چونکه از دید گوگل این لینک ها لینک شکسته محسوب خواهند شد . تاثیر منفی بالطبع خواهند داشت
      لذا ما از درج لینک درایور معذوریم .
      شما میتوانید مدل لبتاپ تون رو در گوگل بنویسید به اضافه driver
      اولین سایت درایور لبتاپ شما است.
      پایدار باشید
      قدوسی

  2. ایسا گفت:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون.لطفا لینک درایور حسگر اثرانگشت ۸۷۶۰w core i5 بزارین و همچنین نحوه فعال سازی شو هم توضیح بدین.تشکر

    • مدیر سایت گفت:

      درود بر شما
      لینک رو متاسفانه نمیشه بزارم
      در گوگل جستجو ی مدل لبتاپ به علاوه driver را بنویسید اولین سایت را کلیک نمایید .
      کلیه درایور ها موجود است .
      پایدار باشید .

  3. نازلی گفت:

    سلام خسته نباشین بک لایت کیبورد ۸۷۶۰w چطور فعال میشه؟

    • مدیر سایت گفت:

      عرض ادب
      بروی دکمه f12 اگر علامت نور زیر کیبرد قرار داشته باشه با فشردن همزمان Fn+f12 میتوانید روشن یا خاموش نمایید .
      پایدار باشید
      قدوسی

  4. نازی گفت:

    سلام و خسته نباشین.من ۸۷۶۰w core i5 دارم.سریال نامبر با CNU شروع میشه خواستم بدونم ماله کجاست؟دنبالش گشتم تو سایت hp به جایی نرسیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات فنی

لپ تاپ استوک HP EliteBook 8760W-Q3000



  • لپ تاپ 17 اينچي اچ پي مدل EliteBook 8760w

  • مشخصات فیزیکی

  • ابعاد 43 * 271 * 416 میلیمتر
  • وزن 3.5 کیلوگرم
  • پردازنده مرکزی

  • سازنده پردازنده Intel
  • سری پردازنده QM
  • مدل پردازنده Core i7-2720QM
  • محدوده سرعت پردازنده 2.3 - 3.3 گیگاهرتز
  • فرکانس پردازنده 2.3 گیگاهرتز
  • حافظه Cache 8Mg
  • CPU Benchmark Score(by PassMark) 6637
  • حافظه رم

  • ظرفیت حافظه RAM 8 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM DDR3
  • حافظه داخلی

  • ظرفیت حافظه داخلی 1TB
  • نوع حافظه داخلی HDD
  • پردازنده گرافیکی

  • شرکت سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
  • مدل پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro K3000M 2GB
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 2GB GDDR5
  • صفحه نمایش

  • اندازه صفحه نمایش 17.3 اینچ
  • نوع صفحه نمایش Full HD
  • دقت صفحه نمایش 1080 * 1920
  • صفحه نمایش مات
  • صفحه نمایش لمسی
  • امکانات

  • وبکم
  • توضیحات وبکم 720p
  • کیبورد با نور پس زمینه

  • حسگر اثر انگشت
  • کارت خوان
  • مودم قابلیت اتصال ماژول سیم کارت دارد
  • شبکه بی سیم Wi-Fi
  • بلوتوث Bluetooth 2.1
  • پورت شبکه Ethernet
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet Ethernet Desc
  • پورت VGA
  • پورت HDMI
  • تعداد پورت USB 3.0 2
  • تعداد پورت USB 2.0 2
  • پورت USB Type-C
  • پورت Thunderbolt
  • پورت Serial
  • سایر مشخصات

  • نوع باتری لیتیوم یون
  • سیستم عامل Windows 7